Սովորողի հաշվետվություն

0

Posted by Մոնիկա | Posted in Հաշվետվություն, Ստուգատես | Posted on December 19, 2023

Սովորողի անուն ազգանուն՝ Մոնիկա Ալավերդյան

Անհատական բլոգի հղում՝  Մոնիկա Ալավերդյանի բլոգ

Էլեկտրոնային հասցե՝ al-monika@mskh.am

Դպրոց՝ Արևմտյան Դպրոց

Դասարան՝ 3.1

Իմ բլոգի մասին

Իմ բլոգը բացվել է 2022 թվականին։ Ես իմ բլոգում հետաքրքիր ֆայլեր և առաջադրանքներ ունեմ։

Ընտրությամբ գուրծունեություն`

Ընտրությամբ գործունեությունը ընտրել եմ երգ, որովհետև ուզում եմ երգեր անցնեմ։

Մասնակցել եմ՝

  • Մասնակցել եմ մաթեմատիկայի ֆլեշմոբ՝
  • Մասնակցել եմ մայրենիի ֆլեշմոբ՝
  • Մասնակցել եմ ռուսերենի ֆլեշմոբ՝
  • Մասնակցել եմ անգլերենի ֆլեշմոբ՝

Իմ յուրացրած ծրագրերը՝ edubiogs, google maps, outliok, word, paint , hամացանցից օգտվել։

Հաշվետու համերգ

Սեբաստացու օրեր, համերգ-ստուգատես

Բլոգի բաժիններ՝

Համագործակցային նախագծեր՝

Ճամփորդի օրագիր /Սոնա Փափազյանի հետ/

Քաղցր շարոց /Անի գրիգորյան և ընկերներ/

Հանդիպում մանկագիր Գոհար Գալստյանի հետ /Քրիստինե Հովսեփյան/

Համագործակցային մարզատոն /Անի գրիգորյան և ընկերներ/

Մասնակցել եմ ճամփորդություններին՝

Մասնակցել եմ  նախագիծներին՝

Դեկտեմբեր

Նոյեմբեր

Հոկտեմբեր

Սեպտեմբեր

Write a comment

Skip to toolbar